حماسه 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
شناسه : 314592
3
امام‌جمعه موقت میاندوآب: امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دشمن در فتنه ۸۸ با برنامه‌ریزی وسیع و گسترده آمده بود تا به ولایت، نظام و انقلاب ضربه بزند اما مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی آتش فتنه را خاموش کردند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل گل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی شکست غیرقابل‌ترمیم را متحمل شد و عاجز از جنگ با حماس است، دست به بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، اردوگاه‌های آوارگان و کشتار کودکان و زنان می‌زند و این جای تأسف دارد.

امام‌جمعه موقت میاندوآب افزود: امروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن موجب شده تا نوار غزه مانند استخوان در گلو برای آمریکا و غرب باشد و آنها را زمین‌گیر کند.

وی با اشاره شکل‌گیری موج حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در اقصی‌نقاط دنیا و در دل اروپا و آمریکا، گفت: این نشان می‌دهد که قطب‌های متعددی از جبهه مقاومت شکل‌گرفته و ما نیز هر کجا صدای مظلومی به گوش برسد از آن حمایت و دفاع می‌کنیم و این را نیز با قاطعیت اعلام کرده‌ایم.

گل حسینی به شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی اشاره و تصریح کرد: به‌شهادت‌رساندن شهید موسوی، حاکی از ضربه خوردن سنگین صهیونیست‌ها است که قطعاً این جنایت و اقدام رژیم صهیونیستی نیز از طرف نظام اسلامی و جبهه مقاومت بی‌جواب نمی‌ماند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: این انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و حساس، تعیین‌کننده و تضمین پویایی و حرکت روبه‌جلو نظام اسلامی است.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در هیئت‌های اجرایی و نظارت، اظهار کرد: این بررسی‌ها ادامه داشته و در نهایت طبق جدول زمان‌بندی نیز اسامی افراد دارای صلاحیت را اعلام می‌کند.

گل حسینی با بیان اینکه وظیفه خطیر و مهم در این زمینه بر عهده مردم است، تصریح کرد: این مردم هستند که باید بر اساس شاخص‌های کاندیدای اصلح که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آن را اعلام کرده‌اند، فرد اصلح که در شأن نظام اسلامی، ولایت‌مدار، خدوم و شایسته را انتخاب کنند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با اشاره به اینکه رأی مردم تعیین‌کننده است، افزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که انقلابی و تأثیرگذار بوده و قدرت چانه‌زنی داشته باشد.

وی به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اشاره کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه جرم و تخلف را مستند و مستدل به دادگستری و مراجع ذی‌ربط اعلام کنند.

گل حسینی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم دست‌به‌دست هم داده و انتخاباتی پرشور و باشکوه و در شأن نظام اسلامی برگزار کنیم.

امام‌جمعه موقت میاندوآب به فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی اشاره کرد و گفت: پرچم‌دار حرکت مردمی ۹ دی، مردم بصیر و انقلابی آذربایجان بودند که همواره پشتیبانی و حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: دشمن در فتنه ۸۸ با برنامه‌ریزی وسیع و گسترده آمده بود تا به ولایت، نظام و انقلاب ضربه بزند اما مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی آتش فتنه ۸۸ را خاموش کردند و این موضوع باید برای نسل امروز تبیین شود.

گل حسینی به ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: خون شهید سلیمانی، منادی مبارزه با استکبار جهانی است.

امام‌جمعه موقت هم چنین با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: بانوان ایران اسلامی باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خویش قرار دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.