حفظ بی طرفی و تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات رویکرد مسئولان باشد/ متاسفانه اکثر وقت مدیران در جلسات بی خود صرف می شود
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
شناسه : 284157
12

در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب بر لزوم رعایت اصل بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به توصیه های حضرت امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر به عنوان کارگزار حکومت دستور می دهند که باید در خدمت همه مردم بود و خدا را در امورات در نظر گرفت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امر و نهی و عزل و نصب ها همه باید برای خدا باشد، گفت: خواسته شهدا نیز از ما خداباوری است.

وی افزود: آن فردی که در یک مکان حجاب خود را رعایت و در جای دیگر رعایت نمی کند، این نشان می دهد که خداباوری وی ضعیف است.

حسن زاده با بیان اینکه مدیریت یعنی نوکری مردم، تصریح کرد: خدمت به مردم، حضور به موقع در محل کار و پرهیز از اسراف وقت باید در اولویت مدیران باشد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: متاسفانه اکثر وقت مدیران در جلسات بی خود صرف می شود که باید مدیران چاره اندیشی کنند.

وی هم چنین بر لزوم رعایت سلسله مراتب و انجام به موقع وظایف محوله تاکید کرد.

بی طرفی و تلاش بر حضور حداکثری مردم در انتخابات باید رویکرد مسئولان باشد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به تهدیدات و تحریم های دشمنان، گفت: دشمنان انواع تحریم ها را علیه کشورمان اعمال کردند تا کشور ما را با مشکل مواجه سازند.

محمود اردبیلی افزود: در یک جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان معیشت و اشتغال را نشانه گرفته اند ولی بحول قوه الهی برنامه ریزی دشمنان محقق نشده است.

وی گفت: بعد از اینکه برنامه ریزی دشمنان محقق نشد، عوامل آنها به تبعیت از آمریکا به دنبال اتهام زنی علیه ایران رفتند.

اردبیلی به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره و تصریح کرد: باید به عزت، غرور و اقتدار و قدرت ملی خود اتکا کنیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی به نقش مهم مردم در کشور اشاره و اظهار کرد: مردم علی رغم مشکلات همیشه در صحنه بوده و در بحث دفاع لز نظام و انقلاب با کسی شوخی ندارند.

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی در برابر دشمنان و پرهیز از اختلافات و اختلاف افکنی، افزود: باید نقاط قوت خود را تقویت کرده و همدلی و اتحاد داشته باشیم و در این راستا هرکس باید به وظیفه خود عمل کند.

اردبیلی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدکردن و تضعیف روحیه مردم هستند، تصریح کرد: باید یاس و ناامیدی را از مردم دور کنیم و امید به آینده را در راس کارهای خود قرار دهیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا بهانه های مختلف مانند اختلافات قومی، قبیله ای و مذهبی وحدت و همبستگی ما را به هم بزنند ولی مردم ما هوشیار بوده و با همبستگی ملی و انسجام توطئه آنان را خنثی می کنند.

وی در ادامه از تشکیل کمیته های انتخاباتی خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در حال انجام بوده و کمیته ها نیز کار خود را شروع کرده اند و امیدواریم با آغاز ثبت نام از کاندیداها و تشکیل  هئیت های اجرایی شاهد برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونمند با حضور حداکثری مردم باشیم.

اردبیلی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و تلاش بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: امیدواریم با همکاری دستگاههای اجرایی شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشیم.

دفاع مقدس یادآور ایثارگری های رزمندگان اسلام است

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه در سخنانی کوتاه با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

مهدی قهرمانی به روز آتش نشانی نیز اشاره کرد و افزود: آتش نشانان بی ادعا زحمت می کشند و جان خود را بر کف دست گرفته و به مردم خدمت می کنند.

 اهل گفت و گو هستم نه دعوا

معاون جدید سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه پس از برگزاری آئین معارفه، گفت: خدمت در شهرستان میاندوآب که زادگاه شهید باکری است، برای من مایه افتخار است.

حسام شیرازه محبت با اشاره به اینکه امیدوار است عقبه ای باشد که فرماندار راحت تر کارها را پیش ببرد، افزود: اهل دعوا نیستم بلکه اهل گفتگو هستم و انتظار کمک و همراهی مسئولان را برای خدمتگزاری داریم.

هم چنین در این جلسه سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گزارشی از عملکرد پلیس در این شهرستان را ارائه و حجت الاسلام عادل گل حسینی رئیس دادگستری میاندوآب نیز از تشکیل کمیته های انتخاباتی بر اساس دستور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در راستای اجرای ماده 67 انتخابات خبر داد و دستور العمل مربوطه را قرائت کرد.

در پایان این مراسم نیز حسام شیرازه محبت به عنوان معاون جدید سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار میاندوآب معرفی شد.

گفتنی است پیش از حسام شیرازه محبت، احمدعلی اسدپور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار میاندوآب بود که بعد از معرفی به عنوان فرماندار خداآفرین در آذر 96، کسی جایگزین وی نشده بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.