حضور 503 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
شناسه : 281218
7

 مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 503 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی در انتظار آزادی به سر می‌برند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حمزه علی خانی بروجنی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در 24 شهر در آذربایجان غربی در طول ماه مبارک رمضان، گفت: هم اکنون 503 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل ستاد دیه در آذربایجان غربی پنج هزار و 179 نفر زندانی غیرعمد با احترام به حقوق شکات آزاد شده اند.

وی  افزود: امیدواریم امسال نیز با کمک خیرین و با زمینه سازی برای گذشت شاکیان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان فراهم شود.

بروجنی تصریح کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

هم چنین مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت:  سال گذشته 370 نفر زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت 332 میلیارد ریال از زندان ها آزاد شدند.

حجت الاسلام یوسف حسن پور با بیان اینکه 73 میلیارد ریال توسط ستاد دیه برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است، افزود: مابقی مبالغ محکومیت ها نیز با گذشت شاکیان و آورده خانواده ها تامین شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.