حضور 48 هزار دانش آموز میاندوآبی بر سر کلاس های درس/زنگ مهر، ایثار و مقاومت در مدارس میاندوآب به صدا در آمد + تصاویر
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
شناسه : 283975
6

زنگ مهر، ایثار و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اول مهر ماه در مدارس شهرستان میاندوآب به صدا در آمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،سال تحصلی 99-98 همزمان با سراسر کشور در میاندوآب نیز آغاز شد و  دانش آموزان میاندوآبی همگام با سایر دانش آموزان در مدارس حاضر شدند.

در همین زمینه مراسم نمادین به صدا در آوردن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در مدرسه متوسطه حضرت معصومه(س) میاندوآب به صدا در آمد و 48 هزار و 739 دانش آموز میاندوآبی بر سر کلاس های درس حاضر شدند.

در این مراسم معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه آموزش و پرورش میاندوآب با آمادگی کامل به استقبال مهر رفته است، گفت: امروز همزمان با سراسر کشور، 48 هزار و 739 دانش آموز در میاندوآب سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز کردند.

بهروز تقی نژاد اظهار کرد: این تعداد در 383 مدرسه و یک هزار و 715 کلاس درس به همراه سه هزار معلم حاضر شده و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح مدیران برای تقویت درسی دانش آموزان، افزود: باید در راستای تقویت درسی دانش آموزان تلاش کرد و مدیران مدرسه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

بهروز تقی نژاد با بیان اینکه باید مدرسه کانون فرهنگی، تربیتی و اجتماعی باشد، گفت:باید بسترهای لازم را برای رشد استعدادهای کودکان در زمینه های مختلف در مدارس ایجاد کرد.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب هم چنین با اشاره به تلاش برای ایجاد توازن بین رشته ای، تصریح کرد: عدم توازن رشته ای یکی از معضلات است که در راستای رفع آن کوشیده ایم.

دانش آموزان باید در راستای تقویت علمی و معنوی خود تلاش کنند

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید روز به روز بر توان علمی خود بیافزاییم، اظهار کرد: باید توانایی علمی خود را بالا ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت:امروز زمان تلاش و جدیت است و نباید از پای نشست و دانش آموزان نیز وظیفه دارند تا در عرصه علم تلاش کرده و توانایی علمی خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه علم بدون معنویت به هیچ دردی نمی خورد، افزود: علم بدون معنویت می شود بی دینی، جنایت و قتل و غارت.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: دانش آموزان باید در راستای تقویت علمی و معنوی خود تلاش کنند تا هم سر بلند باشیم و همه پیشرفت کنیم.

برخی رفتارها برازنده فرهنگ ما نیست

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ما ددر سایه خون شهدا در امنیت و آرامش قرار داریم، اظهار کرد: باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

مهدی قهرمانی با تاکید بر تلاش و کوشش دانش آموزان برای علم آموزی، اظهار کرد: هر کس تلاش کند، ثمره تلاش خود را خواهد دید.

وی هم چنین بر لزوم فرهنگ سازی تاکید کرد و افزود: برخی رفتارها برازنده فرهنگ ما نیست و ما را زیر سوال می برد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ما در حوزه های مختلف از ضعف بی توجهی نه بی فرهنگی رنج می بریم، تصریح کرد: باید به حقوق شهروندی توجه داشت و حقوق دیگران را رعایت کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.