حضور 459 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی/نیاز اعتباری 120میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۲
شناسه : 261951
2

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 459زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی در انتظار آزادی به سر می‌برند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  میرعلی اکبر بنی هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب گفت: هم اکنون 459 زندانی دیه و جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی با بیان اینکه بالغ بر 120 میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان، پول نیاز است، اظهار کرد: چیزی حدود 50 میلیارد ریال نیاز هست تا زمینه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های آذربایجان غربی فراهم شود.

وی افزود: امیدواریم با کمک خیرین و اقداماتی که انجام می گیرد و با زمینه سازی برای تخفیف از طلبکاران و رضایت و گذشت شاکیان، زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان فراهم شود.

بنی هاشمی با بیان اینکه سال گذشته  19 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب آزاد شدند، تصریح کرد: سال قبل از آن نیز 40 نفر با کمک خیرین و با اقداماتی که انجام گرفت، زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند و امیدواریم که امسال هم زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اظهار کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.