حضور پرشور مردم خط بطلانی بر اغتشاشات و توطئه های دشمنان کشید/۱۳ آبان تجسم شرارت آمریکا علیه مردم ایران اسلامی است
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
شناسه : 303500
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، خط بطلانی بر اغتشاشات و اغتشاشگران و توطئه های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی کشید‌.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: این حضور خط بطلانی بر اغتشاشات و اغتشاشگران و توطئه های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی کشید‌.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالروز سه واقعه‌ مهم تاریخی است، افزود: ۱۳ آبان تجسم شرارت آمریکا علیه مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دروغگوست، گفت: آمریکا به دروغ می گوید طرفدار ملت ایران است و این را تاریخ به خوبی نشان می دهد.

حسن زاده با بیان اینکه ما شرارت های آمریکا را فراموش نکرده ایم، تصریح کرد: حمله به هواپیمای مسافربری، اعمال شدیدترین تحریم ها علیه ملت ایران، ترور دانشمندان هسته ای و ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی،مسدود کردن اموال و دارایی های ملت ایران و… تنها بخشی هایی از دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم امروز نشان دادند که پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده اند، اظهار کرد: امروز سراسر ایران یک صدا شعار “مرگ بر آمریکا” سر دادند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا، گفت: آمریکا رو به افول و نابودی است و دنیا به طرف نظم نوین جهانی حرکت می کند.

حسن زاده با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن عقب نشینی کنی، دشمن پیش روی می کند و از طرف دیگر تجربه و تاریخ نیز نشان داده که مقاومت هزینه دارد ولی نتیجه نهایی پیروزی است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: آحاد مختلف مردم  و هرکس در هرکجایی که قرار دارد، امروز وظیفه دارد و باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند و وظیفه اش را درست انجام دهد.

وی به اهمیت جهاد تبیین نیز اشاره کرد و افزود: باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داده و دشمن اصلی را هیچگاه فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.