حضور مردم در صحنه، ضامن بقای انقلاب اسلامی/ حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه، توطئه های دشمنان را خنثی می کند
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
شناسه : 261670
8

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، همانطور که حضور مردم در جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست روشنگری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی میاندوآب با تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت عموم مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، همانطور که حضور مردم در جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از دستاوردهای انتخابات و حضور مردم در صحنه نیز تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای طراحی های دشمنان را خنثی می کند و سبب امنیت و بقای عمر انقلاب اسلامی می شود، همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حضور مردم در صحنه، سایه جنگ را از سرکشور برداشته است.

مولودی با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش دارند تا جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند، تصریح کرد:  دشمنان بعد از اینکه از راه تهدید و تحریم به نتیجه نرسیدند به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند تا به جای تصمیم انقلابی و خدامحور بودن، کدخدا محور باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه ما به افرادی در تراز انقلاب اسلامی نیاز داریم، اظهار کرد: رای ما در سرنوشت نظام تاثیر  دارد و مردم باید حضور آگاهانه داشته باشند و در انتخاب خود دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال منافع خود هستند، افزود: امام خمینی(ره) می فرمایند که تعریف آمریکا، عزای ماست و لذا باید بدانیم که دشمنان بر اساس منافع خود از کسی تخریب و یا تعریف می کنند.

مولودی با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان به دنبال کسی هستند که قوی عمل نکرده و در تراز سیاست های نظام حرکت نکند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.