حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه دشمنان را خنثی می کند
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
شناسه : 284694
5

امام جمعه میاندوآب گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان و عقب نشینی آنها می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13آبان در میاندوآب اظهار کرد: دشمنان همه ساله به دنبال این هستند تا حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ها کمرنگ باشد و در این راستا و دست یابی به اهداف خود برنامه ریزی می کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در این 40 سال الطاف الهی و حضور مردم در صحنه همیشه توطئه های دشمنان را خنثی ساخته است، افزود: علی رغم همه تلاش های دشمنان، حضور مردم پررنگ تر از همیشه بوده و فتنه ها و توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 13آبان؛ گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان و عقب نشینی آنها می شود.

حسن زاده تصریح کرد: ما انقلاب نکردیم که تنها شاهد عمرانی و آبادانی باشیم بلکه در این انقلاب علاوه بر توسعه عمرانی و عدالت محوری به دنبال هویت و دین و اسلام و ارزش ها بودیم.

امام جمعه میاندوآب بابیان اینکه راهپیمایی 13 آبان تنها متعلق به یک قشر و یا جناح خاص نیست، اظهار کرد: 13 آبان متعلق به تمام آنهایی است که تحت لوای پرچم ایران هستند.

وی با اشاره به اعترافات دشمنان در مورد شکست توطئه هایشان، افزود: ان شالله بار دیگر مردم با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 13 آبان، دشمنان را در دست یابی به اهداف خود ناکام می گذارند.

حسن زاده در پایان با بیان اینکه اساتید، دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان نقش برجسته و مهمی در 13آبان دارند، گفت: راهپیمایی 13 آبان در واقع یک راهپیمایی فرهنگی، ارزشی و آرمانی است و باید آرمانگرایان نقش بیشتری ایفا کنند.

وی هم چنین اظهار کرد: با دستگیری زم، نقشه ها و لایه های پنهان که منافقین که در داخل نفوذ گرده بودند و هم خارج کشور، برملا و کشف شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.