حضور دشمن‌شکن ‌مردم ‌میاندوآب در راهپیمایی روز قدس‌ /‌ “نه بزرگ” ‌به معامله قرن+ تصاویر
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
شناسه : 281701
8

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه میاندوآب، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر ، امروز مردم روزه دار میاندوآب، حماسه ای دیگر در دفتر تاریخ ثبت کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی خود از مردم مظلوم فلسطین،توطئه آمریکاییٰ صهیونیستی “معامله قرن” را محکوم کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس که مانند همیشه با خروش امت انقلابی میاندوآب همراه بود، در حالی از حدود ساعت11 صبح از میدان  شهدا میاندوآب آغاز شد که مسیرهای منتهی به محل تجمع اولیه، مملو از جمعیت بود.

این راهپیمایی که به نماز جمعه ختم شد، با قرائت بیانیه پایانی و سخنرانی فرماندار به پایان یافت.

قدس فروشی نیست

فرماندار میاندوآب در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس در میاندوآب، با بیان اینکه روز قدس، روز اتحاد مسلمانان در مقابل ظلم و ستم است، گفت: حمایت از قدس و فلسطین تا رهایی مردم مظلوم فلسطین از دست غاصبان صهیونیست ادامه خواهد داشت.

مهدی قهرمانی، با اشاره به طرح معامله قرن و با بیان اینکه قدس فروشی نیست؛ افزود: قدس متعلق به مسلمانان است و  مردم فلسطین باید سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی، با بیان اینکه نامگذاری روز قدس تدبیر هوشمندانه و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: امروز مردم به ندای امام خمینی(ره) و رهبری لبیک گفته و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

قهرمانی، همچنین با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان، تصریح کرد: ان شالله با اتحاد و همدلی و مقاومت از این برهه حساس تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.