حضور در انتخابات یک رزمایش مردمی است/ نماینده در تراز انقلاب باید شجاع در مقابل دشمنان و دارای روحیه جهادی باشد
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
شناسه : 286851
2

امام جمعه میاندوآب گفت:حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است، افزود: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید در پای صندوق های رای و در راهپمایی یوم الله 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند.

وی گفت: هر کس مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند، دشمن مردم است.

حسن زاده با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات و صحنه های مختلف تضمین بقای نظام است، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی به دنبال ناامیدکردن مردم هستند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: دشمنان ما همان هایی هستند که جمعیت دهها میلیونی در تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را اندک اما حضور حداقلی را در موضوعات حاشیه ای با امپراطوری رسانه ای بزرگ جلوه می دهند.

وی با اشاره به شاخصه های انتخاب اصلح، افزود: مومن، انقلابی به تمام معنا، شجاع بودن و روحیه جهادی و به معنای واقعی طرفدار عدالت بودن از ویژگی هایی است که در بیانات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.

حسن زاده با بیان اینکه نماینده اصلح یعنی کسی که ایمان و اعتقاد قوی داشته باشد، تصریح کرد: انقلابی به تمام معنا کسی است که دل به انقلاب داده باشد، شجاع باشد و در مقابل دشمنان شجاعت داشته باشد و دارای روحیه جهادی بوده و در کار و تلاش برای مردم شبانه روز نداشته باشد.

وی تصریح کرد: کسی که می خواهد قانون وضع کند نباید قانون شکنی کند.

امام جمعه میاندوآب گفت: بنده بارها گفته ام که سخنگویی ندارم و از هیچ کس حمایت نمی کنم.

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در زمینه های نظامی، افزود: یکی از شاخصه های توسعه در زمینه دفاعی و هوافضا است که در زمینه دفاعی، هوافضا و ماهواره ای و پهپادی به توفیقات دست یافته ایم و به پیشرفت مثال زدنی رسیده ایم.

حسن زاده به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر همه اقشار مختلف مردم در صحنه حضور یافته و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم تقوای سیاسی و هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه ها و امپراطوری رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.