حادثه تروریستی تهران، عظمت کار مدافعان حرم را آشکار ساخت
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
شناسه : 262174
6

امام جمعه میاندوآب گفت: حادثه تروریستی تهران، عظمت کار مدافعان حرم را آشکار ساخت، چرا که اگر با تروریست در خارج از مرزها مبارزه نمی‌شد این نوع اتفاقات در کشور گسترش پیدا می‌کرد.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ضمن محکومیت حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب، یکی از کشورهای بوده که قربانی تروریسم شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: این حادثه، درک اهمیت امنیت و مبارزه با تروریست‌ها را، ملموس می‌سازد و تلنگری برای برخی مسئولان بود که در گفتار خود مراقبت کنند و سبب هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان شد.

وی با تاکید بر پاسخ قاطع و محکم به تروریست ها و منافقان، گفت:  آنهایی که به مدافعان حرم انتقاد می کردند اکنون به هوش آیند و بدانند و ببینند که مدافعان حرم با حضور در صدها کیلومتر فراتر از مرزهای ایران، مانع از ورود تروریست ها به کشور می شوند.

حسن زاده تصریح کرد: حادثه تروریستی تهران، عظمت کار مدافعان حرم را آشکار ساخت، چرا که اگر با تروریست در خارج از مرزها مبارزه نمی‌شد این نوع اتفاقات در کشور گسترش پیدا می‌کرد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: مدافعان حرم در فراتر از مرزها از آبرو، عزت و شرف و ناموس ما دفاع می کنند و ما باید قدردان مبارزات جانانه مدافعان حرم باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.