حاج قاسم یک انقلابی تمام عیار بودند/ تنها راه سعادت ما تبعیت از ولایت است
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
شناسه : 286240
5

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد گفت: حاج قاسم یک انقلابی تمام عیار و واقعی بودند و نه تنها ایران بلکه دنیا را متحول ساختند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار طالب رحیمی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در شهر چهاربرج با بیان اینکه حاج قاسم نمونه بندگی، اخلاص و ولایتمداری بودند، اظهار کرد: حاج قاسم یک انقلابی تمام عیار و واقعی بودند و نه تنها ایران بلکه دنیا را متحول ساختند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه تنها راه سعادت ما تبعیت از ولایت است، افزود: هرکس می خواهد حاج قاسم را بشناسد به فرمایشات مقام معظم رهبری مراجعه کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم؛ حاج قاسم شد به خاطر ولایتمداری، گفت: حاج قاسم محبوب قلوب بود از همه اقشار مختلف مردم به وی عشق می ورزیدند ولی وی مرید ولایت بود.

رحیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده نادر در دنیا بود و ابهت غرب و شرق را شکست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ابهت غرب و شرق را شکست و معادلات دنیا را تغییر داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با بیان اینکه آمریکایی یک استراتژی دارند و آن هم مقابله با ایران و اسلام است، اظهار کرد: فرق نمی کند رئیس جمهور آنها هر کس باشد استراتژی آنها یکی و مشخص است.

وی با اشاره به اینکه ایران، سپاه پاسداران و سپاه قدس و سردار سلیمانی بزرگترین مانع نقشه های آمریکا هستند، گفت: آنها به این نتیجه رسیده اند که با اسلام علیه اسلام، با دین علیه دین به حرکت بپردازند.

رحیمی افزود: آمریکایی ها کسانی هستند که هم ترور می کنند هم از مذاکره صحبت می کنند و  به دنبال فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد به نخستین سیلی موشکی ایران به آمریکا اشاره و اظهار کرد: اولین بار در دنیا است که یک پایگاه آمریکایی موشک باران می شود و بعد از جنگ جهانی دوم در تاریخ سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه اگر واکنش نمی دادیم باید منتظر جنگ می بودیم، تصریح کرد: ما را از چه می ترسانید، امام فرمود شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید و در جنگ 33 روزه وقتی شکست را به چشم خود دیدند، پی به قدرت حزب الله بردند.

رحیمی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم فصل نوینی برای انقلاب اسلامی است، افزود: در پیچ تاریخی هستیم که بعد از این پیچ تاریخی شاهد افول قدرت های پوشالی دنیا خواهیم بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با بیان اینکه آمریکا باید از منطقه خارج شود و پایگاههای نظامی از بین رود، گفت: در زمان جنگ سیم خاردار به ما نمی دادند ولی اکنون قدرت برتر موشکی در دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه سوریه مرکز ثقل محور مقاومت است که داعش را برای تصرف آنجا ایجاد کردند، اظهار کرد: هدف اصلی از ایجاد داعش، ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام بود.

رحیمی به انتخابات آینده مجلس نیز اشاره کرد و افزود: با انتخابات می توانند سرنوشت انقلاب را تغییر دهند، این انتخابات حساس است و باید افراد انقلابی را با مصادیقی که رهبر انقلاب بیان کرده اند، انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.