حاج قاسم قدرت نرم انقلاب اسلامی را اثبات و تکثیر کرد/ کشورهای اروپایی مدیون شهید سلیمانی هستند
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شناسه : 292415
7

امام جمعه میاندوآب گفت: کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی امنیت خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند که اگر حاج قاسم و یارانش نبودند داعش اروپا را تسخیر می کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ترور شهید سلیمانی و با بیان ویژگی های ایشان، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک راه و مکتب است و این نشان دهنده ارزش، جایگاه و عظمت حاج قاسم است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم چند مولفه دارد، افزود:اخلاص، پایبند به مسائل شرعی، شجاع، مدیر و مدبر، خنثی کننده توطئه دشمنان، انقلابی، فراحزبی، دارای سعه صدر، پاسدار کرامت مستضعفان و فداکاری برای مقدسات از جمله این ویژگی ها است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم قدرت نرم انقلاب اسلامی را اثبات و تکثیر کرد، گفت: حاج قاسم با معنویت‌ مثال زدنی نشان داد که این انقلاب متکی به معنویت و خداباوری و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال شکل گرفته است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه حاج قاسم در عمل ثابت کرد که می شود با روحیه انقلابی و جهادی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد، تصریح کرد: حاج قاسم ثابت کرد که آمریکا نمی تواند غلطی بکند.

امام جمعه میاندوآب، تکثیر قدرت نرم و نفوذ انقلاب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم برشمرد و اظهار کرد: حاج قاسم علاوه بر بعد نظامی به بعد دیگر یعنی تجربه نیز توجه داشت.

حسن زاده تکثیر اندیشه های انقلاب اسلامی را از آثار حاج قاسم سلیمانی بر شمرد و گفت: دنیا به دو قطب تبدیل شده که یکی از این قطب ها ایران است و این نشان دهنده قدرت نرم ایران اسلامی در دنیا است که ایران اسلامی به نخستین موضوع صحبت جلسات آنها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم انسان ها را به دو طیف تقسیم کرده بود، افزود: تقسیم بندی حاج قاسم همان تقسیم بندی قرآن یعنی حق و باطل بود نه تقسیم بندی حزبی و جناحی و گروهی.

امام جمعه میاندوآب، حاج قاسم را نقطه امن تمام انسان ها برشمرد و افزود: کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی امنیت خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند که اگر حاج قاسم و یارانش نبودند داعش اروپا را تسخیر می کرد.

حسن زاده با تاکید بر ایجاد اتحاد و آرامش در جامعه، تصریح کرد: باید اتحاد و آرامش در جامعه ایجاد کرد و در این راستا همه وظیفه دارند.

وی افزود: تعالیم و دستورات اسلام مرتبط با فطرت انسان مرتبط بوده و برای رشد و تعالی انسان ها است و باید همواره مقید به رعایت تعالیم و دستورات دین باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.