حاج قاسم، مرد میدان و عبد صالح خدا بود/ تمام مشکلات ناشی از عدم تبعیت از ولایت است
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
شناسه : 304527
4
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: شهید سلیمانی عبد صالح خدا، انسانی مخلص و ولایتمدار، شجاع و بی بدیل بودند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در میاندوآب با بیان اینکه شهید سلیمانی عبد صالح خدا بود، اظهار کرد: حاج قاسم، انسانی مخلص و ولایتمدار، شجاع و بی بدیل بودند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: آن چیزی که حاج قاسم را حاج قاسم سلیمانی و محبوب القلوب کرد، اعمال ایشان بود که سبب شد تا به این جایگاه برسد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم، مدافع و پشتیبان مستضعفان و ضعیفان بود، گفت: حاج قاسم هیچ وقت امنیت خویش را بر امنیت مردم ترجیح نداد و مردم کشورهای منطقه نیز هیچ وقت رشادت های حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد که چگونه آنها را از چنگ داعش نجات داد.

رحیمی تصریح کرد: همه ملت ها و امت های اسلامی چه بدانند و چه ندانند، مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این بودند که خاورمیانه را معنویت خالی کنند، تصریح کرد: برای این کار سند ننگین ۲۰۳۰ و موضوعاتی مانند FATF را مطرح می کردند که به این معنی بود که سردار سلیمانی ها را تحویل آنها دهیم.

وی با بیان اینکه دولت غربگرا نیز در زمین دشمنان بازی می کرد، افزود: این را در گفته ها و مصاحبه های سران دولت غربگرا و تعهداتی که آنها به دشمنان داده بودند؛ به خوبی می فهمیم.

رحیمی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: تمام جریانات داخلی به دنبال این است که دولت سیزدهم موفق نشود، چون این دولت به سمت دولت عدالت و مبارزه با فساد که همان شاخصه دولت امیرالمومنین(ع) است، می رود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه عملکرد مسئولان را به مردم گزارش داد و آنها را از واقعیات آگاه ساخت.

وی اظهار کرد: زمانی که دولت قبل مدام پروژه‌ های گوناگونی را کلنگ زنی می کرد ، ما باید مطالبه گری میکردیم که چرا هیچ کدام از آنها به سرانجام نمی رسد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال از عمر دولت سیزدهم ، هنوز به دنبال آوار برداری از خرابکاری های دولت قبل بوده و پروژه‌ های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام می‌رسانند.

رحیمی با بیان اینکه آنها به خوبی می دانند که موفقیت دولت رئیسی یعنی حذف جریان غربگرا برای همیشه، افزود: لذا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا دولت موفق نشود و اغتشاشات اخیر نیز در این راستا بود که قرار بود در زمان حذف ارز ترجیحی کلید بخورد.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مذاکره نیز یک ترفند است که آن را مطرح می کنند، گفت: ۱۸ سال است که حرف از مذاکره می زنند، حال نتیجه به کجار سیده است؟ هر چه قدر هم به دنبال برجام برویم، برجامی در کار نیست.

وی با بیان اینکه حل مشکلات یک شبه امکان پذیر نیست، اظهار کرد: عده ای به دنبال بدبین کردن و ناامیدکردن مردم از جریان انقلابی هستند و لذا باید به دولت کمک کنیم تا مشکلات را حل کند.

رحیمی با تاکید بر تبعیت از ولایت، تصریح کرد: تمام مشکلات ناشی از عدم تبعیت از ولایت است و اگر به بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری عمل می شد، قطعا شاهد مشکلات امروزی نبودیم.

شهید سلیمانی در راه انقلاب و نظام و ولایت و مردم جانفشانی کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید سلیمانی در راه انقلاب و نظام و ولایت و مردم جانفشانی کرد، گفت: توصیه ایشان به مسئولان، ساده زیستی و مردم داری و مردم یاری است.

علی پیام با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مطیع محض ولایت بود، افزود: ایشان مخلصانه در راه اهداف نظام و انقلاب قدم برداشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.