جوان ۳۵ساله در رودخانه سیمینه‌رود میاندوآب غرق شد
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
شناسه : 310549
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۳۵ ساله‌ای بر اثر عدم آشنایی به فنون شنا و بی‌احتیاطی در رودخانه زرینه‌رود این شهرستان غرق شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ظهر امروز به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک جوان در حوالی روستای گزلان در رودخانه سیمینه‌رود میاندوآب غرق شده است مأموران این سازمان بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: این جوان به‌منظور آب‌تنی وارد آب شده بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا و شن‌برداری‌های غیرمجاز متأسفانه دچار حادثه شده و در رودخانه غرق شده است.

وی گفت: با تلاش نیروهای امدادی و مردم حاضر در محل و “نوایی” از غواصان محلی، جسد این جوان پس از پنج ساعت تلاش از آب بیرون کشیده شد و توسط آتش‌نشانی و اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

محمدی تصریح کرد: شهروندان تاحدامکان از شنا در رودخانه‌ها خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم‌شدن هوا جوانان به شنا در رودخانه زرینه‌رود، سیمینه‌رود و کانال‌های آب در میاندوآب روی می‌‌آورند که متأسفانه گاهی به علت عدم آشنایی با فنون شنا برخی از جوانان براثر غرق‌شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

امسال نیز علی‌رغم همه هشدارها و توصیه‌ها، در روزهای تعطیل و بعدازظهر روزهای هفته می‌توان جوانانی را مشاهده کرده که در رودخانه زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب، آب‌تنی می‌کنند.

خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و کانال‌ها یکی از موضوعات غم‌انگیزی است که همواره شناگران در رودخانه‌ها و کانال‌های آب را به‌شدت تهدید می‌کند که این موضوع همواره در تابستان نمود بیشتری دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.