جهاد تبیین ضرورت امروز است/ جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
شناسه : 298833
6
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید علما، اساتید، کارشناسان و.. به وظیفه خود در راستای جهاد تبیین عمل کرده و نیست به روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز امروز در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت، استقلال، آزادی و اقتدار به ارمغان آورد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تبلیغ منفی علیه انقلاب و نظام اسلامی هستند ونمی خواهند پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ببینند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به توفیقات فراوانی دست یافته است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی قدم های مثبت و والایی در کشور برداشته شده و پیشرفت های بسیاری را در ابعاد مختلف شاهد هستیم و امروز جمهوری اسلامی در علوم مختلفی مانند هوافضا، ژنتیک، نانو و تولید علم در رتبه های برتر جهانی قرار داریم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمینه بهداشت و سلامت، علم و سوادآموزی،نظامی و دفاعی، فناوری اطلاعات و… به برکت انقلاب اسلامی جزو کشورهای برتر هستیم.

دیرباز تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد و اهداف و آرمان های انقلاب در کشورهای مختلف در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده و اتحاد اسلامی نیز به برکت انقلاب اسلامی تقویت یافته است.

وی با اشاره به اینکه به رغم تمام مشکلات و تحریم ها، مردم همیشه و در تمامی صحنه ها پای انقلاب ایستاده اند، گفت: به تلاش و همت مسئولان و همراهی مردم از این گردنه و پیچ نیز به سلامت عبور خواهیم کرد و ان شالله به زودی شاهد بهبود وضعیت اقتصادی نیز باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری هم چنین با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی، تصریح کرد: باید علما، اساتید، کارشناسان و.. به وظیفه خود در راستای جهاد تبیین عمل کرده و نیست به روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.