جهاد تبیین ضرورتی غیرقابل‌انکار در جنگ شناختی دشمن است
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
شناسه : 311847
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید در میدان مبارزه اعتقادی با دشمنان، با قاطعیت و قدرت وارد میدان شده و دشمن را با جهاد تبیین در این زمینه مأیوس کرد و شکست داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دوره کنونی به دوران امام صادق (ع) شباهت دارد، اظهار کرد: دوران اول انقلاب مانند دوران امام حسین (ع) و مبارزه با طاغوت ظاهری بود که باید با آن مقابله می‌کردی تا اسلام را زنده نگه داشت.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: در اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز مردم ایران اسلحه به دست گرفته و بانوان در پشت‌جبهه‌ها به مبارزه با دشمن پرداختند.

وی گفت: اما در دوران کنونی که فتنه‌ها و توطئه‌ها فرهنگی بوده و دشمن‌رو به شبهه‌افکنی آورده است، باید مانند دوران امام صادق (ع) عمل کرد و به مبارزه با دشمن پرداخت.
حسن‌زاده با بیان اینکه جهاد تبیین راه مبارزه با فتنه‌ها فرهنگی، شبهه‌افکنی‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن است، تصریح کرد: باید امروز قلم‌به‌دست گرفت و در مقابل شبهه‌افکنی‌های دشمنان ایستاد و شبانه‌روزی به جهاد تبیین پرداخت.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن از جنگ نظامی مأیوس شده است، اظهار کرد: دشمن به‌خوبی می‌داند که با اولین شلیک، نابودی خود را رقم زده است و لذا از راه فرهنگی و شبهه‌افکنی وارد میدان شده است و در مقابله با این توطئه دشمنان باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از چند سال گذشته جهاد تبیین را مطرح و بر آن تأکید فرموده‌اند، گفت: دشمن شبانه‌روز در راه دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کند و برای اینکه دشمن به هدف خود دست نیابد و منویات رهبری مبنی بر جهاد تبیین تحقق یابد باید همه به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید در مقابل دشمن محکم ایستاد و عقب‌نشینی نکرد، افزود: باید شبانه‌روز و با الگوگیری از امام صادق (ع) تلاش کرد و خوشبختانه در این زمینه نیز کتب خوبی نگاشته شده و البته همه باید به رسالت خویش عمل کنند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جهاد تبیین ضرورتی غیرقابل‌انکار در جنگ شناختی دشمن است، اظهار کرد: باید در میدان مبارزه اعتقادی با دشمنان، با قاطعیت و قدرت وارد میدان شده و دشمن را در این زمینه نیز عقب راند و شکست داد.

وی با بیان اینکه دشمن از ترویج فرهنگ و مکتب حاج‌قاسم هراس دارد، گفت: با توسل به این مکتب می‌توان بر جریان تحریف دشمن غلبه کرد.

حسن‌زاده هم چنین با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، افزود: تبیین سیره و جایگاه پیامبر اکرم (ص) ضرورت دارد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های و جان‌فشانی‌های نیروهای جان‌برکف امنیتی، نظامی و انتظامی است و لذا باید آن را قدر بدانیم.

وی هم چنین با اشاره به‌روز آتش‌نشانی، از خدمات و تلاش‌های کارکنان زحمت‌کش آتش‌نشانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.