جهاد تبیین راهکار مقابله با شبهه‌افکنی دشمنان است
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
شناسه : 307884
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز همه وظیفه داریم که با جهاد تبیین پاسخگوی شبهه‌افکنی دشمنان نظام و انقلاب باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه همگان باید بر جهاد تبیین اهتمام داشته باشند، افزود: دشمن دائم به دنبال شبهه‌افکنی به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و با استفاده از فضای مجازی است و جهاد همه‌جانبه تبیین در برابر این شبهه‌افکنی‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه باید حقایق را به مردم گفت و آنها را نسبت به واقعیت‌ها آگاه ساخت، گفت: دشمن به دنبال سیاه‌نمایی علیه انقلاب اسلامی است تا به اهداف خود دست یابد.

حسن‌زاده تصریح کرد: باید هم‌افزایی کرده و در مراسمات و مناسبت‌های مختلف به شبهات پاسخ داد چرا که دشمن‌روی این موضوع متمرکز شده است.

سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب هم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است و در این راستا نیز تلاش و برنامه‌ریزی کرده و می‌کند که جهاد تبیین خنثی‌کننده این توطئه دشمنان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.