جهاد تبیین بخشی از رسالت مهم معلمان و اساتید است
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
شناسه : 307758
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: شهید مطهری معلم تراز انقلاب بودند و امروز نیز معلم تراز انقلاب باید قدرت تبیین داشته و حقایق را بشناسد و بشناساند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه‌های میاندوآب به مناسبت هفته معلم با اشاره به روایتی در مورد پاسخ حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) به سؤال علم بهتر است یا ثروت؟ اظهار کرد: علم میراث انبیا بوده و بهتر از ثروت است که فقط تا هنگام مرگ انسان را همراهی می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری معلم تراز انقلاب بودند، افزود: معلمی شغل انبیاست و معلم تراز انقلاب باید قدرت تبیین داشته و حقایق را بشناسد و بشناساند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب رشد علمی ایران در تمام زمینه‌ها شده است، گفت: رتبه علمی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتقا یافته و ایران در بسیاری از رشته‌های علمی حرف اول را در منطقه و دنیا می‌زند؛ ولی پیش از انقلاب اسلامی این‌گونه بود.

حسن‌زاده تصریح کرد: ایران اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها در ۴۴ سال گذشته روی ریل توسعه و پیشرفت بوده و جوانان این مرزوبوم با خلاقیت و پشتکار ناشدنی‌ها را شدنی کردند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه وجود برخی مشکلات را کتمان نمی‌کنیم، اظهار کرد: اما تبیین دستاوردها و واقعیت‌های موجود، وظیفه همه دلسوزان نظام اسلامی است تا نسل‌های جوان جامعه را با حقایق انقلاب اسلامی و خدعه‌های دشمنان آشنا کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.