جهاد تبیین اولویت راهبردی در مقابل جنگ ترکیبی تمام‌عیار دشمن است
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 311416
6
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: جهاد تبیین یکی از راهبردها، مأموریت‌ها و وظایف اصلی و مهم در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی در جلسه تشکیل ستاد شهرستانی قرارگاه جهاد تبیین که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان میاندوآب در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است و تقارن این هفته با آغاز بهار تعلیم‌وتربیت را نیز گرامی می‌داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته‌اند و می‌فرمایند هر حرکتی که در مقابل هجمه‌های دشمن انجام گیرد به منزله جهاد است و لذا ما نیز باید این موضوع را همواره مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: جهاد تبیین یکی از راهبردها، مأموریت‌ها و وظایف اصلی و مهم در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.

مؤدبی با تأکید بر اینکه امروز در مقابل جنگ شناختی دشمن بیش‌ازپیش به جهاد تبیین نیازمندیم، تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بوده و برای این کار به روش‌ها و ترفندهای مختلفی متوسل شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما وجود برخی مشکلات را کتمان نمی‌کنیم و بر حل آنها نیز تأکید داریم، اظهار کرد: بزرگ‌نمایی مشکلات کشور و القای عدم حل مشکلات آنها از سوی مسئولان از جمله حربه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اتحاد بین مردم و مسئولان را نشانه گرفته است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و لذا در مقابل این توطئه دشمنان نیز باید هوشیار و بصیر بود.

مؤدبی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با هجمه‌های دشمنان از ضروریات است، تصریح کرد: باید خدمات نظام اسلامی به مردم در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بهداشتی و غیره تبیین شود و واقعیت‌ها نیز به مردم گفته شود تا مردم از این خدمات آگاه شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: وظیفه ما در جهاد تبیین ایجاد امید در مردم و حل مشکلات با حرکت جهادی بوده که وظیفه همه مسئولان نیز است تا ان شالله دشمنان را مأیوس کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از پیشرفت ایران اسلامی ناراضی و ناخشنود است، گفت: دشمن با دروغگویی و با استفاده از ابزار فضای مجازی و ماهواره به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است و اغتشاشات سال گذشته نیز در راستای همان برنامه دشمنان بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.