جهاد تبیین، رسالت و رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است
۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
شناسه : 309003
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: گفتمان سازی از طریق جهاد تبیین، وظیفه اصلی و ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا قدم‌های مؤثری برداریم.
پ
پ

حجت‌الاسلام محمد فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر به مناسبت ایام گرامیداشت تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شجره طیبه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی است که به طور عام باهدف اعتلای فرهنگ اسلام ناب در ۳۱ خرداد ۶۱ به دستور حضرت امام خمینی تشکیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: این سازمان صرفاً متعلق به جامعه مذهبی و یا قشر خاصی از مردم نیست؛ بلکه در حال حاضر اقشار مختلف مردم کشور از خدمات متنوع این مجموعه بهره‌مند هستند.

وی گفت: باتوجه‌به رسالت ذاتی طلاب و علمای بزرگوار که همواره در خط مقدمِ جبهه جهاد تبیین و تبلیغ دین هستند و با این سازمان ارتباطی تنگاتنگ دارند سازمان تبلیغات اسلامی در اذهان عمومی به طور ویژه و خاص به نهاد سازماندهی و اعزام روحانیون و مبلغین شهرت یافته است.

فیضی با اشاره به اینکه این شجره طیبه انقلاب ظرفیت‌های فرهنگی عظیمی در سطح کشور و حتی خارج از کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار خود با مسئولین سازمان تبلیغات ضمن اظهار رضایت از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به‌صراحت از تحولات این سازمان خصوصاً در سال‌های اخیر قدردانی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب به ظرفیت‌های مختلف این سازمان اشاره کرد و گفت: وجود ظرفیت‌های مختلف در زمینه سازمان‌های فرهنگی و نیز تشکل‌های مردمی وابسته از ظرفیت‌ها و ابتکارات بی‌نظیر این سازمان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در میاندوآب نیز بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، افزود: متأسفانه میاندوآب علی‌رغم داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی متنوع، هنوز توفیقی جهت بهره‌مندی از اکثر این ظرفیت‌های عظیم فرهنگی نداشته‌اند.

فیضی تصریح کرد: از ابتدای حضور خود در میاندوآب، تمام تلاش بنده و همکارانم در راستای معرفی صحیح رسالت سازمان و نیز اقناع‌سازی افکار عمومی جهت مطالبه‌گری از مسئولان و جذب امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صرف شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم شریف این دیار و همراهی مسئولین محترم بتوانیم گامی هر چند کوچک در مسیر پیشرفت فرهنگی و مذهبی میاندوآب برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.