جنوب آذربایجان غربی، فرزند ناتنی استان است/ چهار سال نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب هستم
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
شناسه : 260445
18

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در آذربایجان غربی، ما فرزند ناتنی استان هستیم در حالی که شمال استان برخوردارتر است و من این را به استاندار هم گفته ام.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، همایون هاشمی در دیدار با روسای هیئت های ورزشی میاندوآب و بررسی مشکلات هیئت ها با بیان اینکه باید برای ایجاد نشاط و توسعه ورزش همگانی گام برداریم، اظهار کرد: روح جوانمردی و افتادگی در ورزش حاکم است و باید این روحیه را در روابط اجتماعی نیز تقویت کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه جنوب استان چرا باید اینگونه باشد، افزود: متاسفانه در آذربایجان غربی، ما فرزند ناتنی استان هستیم در حالی که شمال استان برخوردارتر بوده و من این را به استاندار هم گفته ام.

وی گفت: 30 سال گذشته هرچه که بوده، گذشته است و من اکنون برای آواربرداری نیامده ام و اولویت ما توسعه محور است و باید تغییر اساسی ایجاد کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه تاکید بر اینکه باید به امر ورزش توجه و بهای بیشتری بدهیم، تصریح کرد: در این بین هم بنده و هم هیئت های ورزشی وظایفی را بر عهده داریم که باید به نحو احسن به آنها عمل کنیم تا با مشارکت یکدیگر و با همدلی و اتحاد مشکلات را حل کرده و کارها را به پیش ببریم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس هم چنین با اشاره به اینکه بنده نماینده هر سه شهرستان هستم، افزود: تفکیک حوزه های انتخابیه بعد از انتخابات انجام گرفته که در این مورد شائبه هایی ایجاد شد و مردم قبل از تفکیک در هر سه شهرستان به بنده رای داده اند و چهار سال ما را نماینده انتخاب کرده اند و اکنون فصل همیاری است و نه فصل انتخابات.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.