جنایت‌های آمریکا در حق بشریت تبیین شود
۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
شناسه : 309232
3
کارشناس مسائل سیاسی:  کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید چهره واقعی آمریکا را افشا ساخت و هفته حقوق بشر آمریکایی یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین و شناساندن حقوق بشر آمریکایی است.  
پ
پ

مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه امروز ناقضان حقوق بشر در دنیا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر هستند، اظهار کرد: آمریکا و همدستانش خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند؛ اما بدترین جنایات تاریخ را در حق بشریت مرتکب شده اند.

این کارشناس علوم سیاسی افزود: در واقع حقوق بشر به ابزاری برای منافع آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نمونه بارز جنایت آمریکا علیه حقوق بشر را در بمباران شیمیایی سردشت شاهد هستیم، گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران و یا ۱۷ هزار شهید ترور همه از اسناد و نمونه‌های حقوق بشر آمریکا هستند.

صادقی با بیان اینکه باید نسل امروزی را با جنایت‌های آمریکا، منافقین و همدستانشان آشنا ساخت، تصریح کرد: آمریکا با امپراطوری رسانه‌ای خود را حافظ و مدافع حقوق بشر در دنیا معرفی می‌کند؛ لذا در مقابل این اقدام بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داد.

این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی، دارای رنگ خون و ترور و جنایت بوده و با ظلم و ستم همراه است، اظهار کرد: باید چهره واقعی آمریکا را افشا ساخت و هفته حقوق بشر آمریکایی یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین و شناساندن حقوق بشر آمریکایی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.