جلوگیری از فعالیت ۱۱ واحد صنفی متخلف در میاندوآب/ مردم دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شناسه : 290897
12
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب  گفت:در  راستای نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با کرونا از فعالیت شش قهوه خانه، دو واحد باشگاه ورزشی، دو واحد آرایشگاه زنانه و یک زبانسرا در میاندوآب، جلوگیری به عمل آمد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد:  با همه گیری ویروس کرونا، برنامه های نظارتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شد و در این راستا نیز گشت و بازرسی ها شدت یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در راستای تشدید نظارت بر اعمال محدودیت‌های اجتماعی استانی و شهرستانی، نیز ضمن بازرسی از واحدها و صنوف مختلف، صنوف متخلف در این شهرستان که فعالیت داشتند، پلمپ و از فعالیت غیرمجاز آنها جلوگیری شد.

وی گفت: این صنوف شامل شش قهوه خانه، دو واحد باشگاه ورزشی، دو واحد آرایشگاه زنانه و یک زبانسرا بودند که در یک هفته اخیر از فعالیت آنها جلوگیری شد.

حیدری تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده در ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از دو هفته گذشته محدودیت هایی شامل ممنوعیت فعالیت سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها در مساجد و مصلی‌ها در حال اجراست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: واحدهای متخلفی که با وجود ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک، اقدام به پذیرش مشتری و ارایه خدمات به آنها نمایند توسط اکیپ های گشت متشکل از  شبکه بهداشت و اماکن عمومی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی هم چنین با تاکید بر توجه مردم به توصیه های بهداشتی، گفت: کادر بهداشت و درمان خسته شده اند، از مردم عزیز شهرستان عاجزانه تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.