جرایم مواد مخدر، بیشترین زندانیان آذربایجان غربی/ برای ایجاد مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان تلاش می کنیم
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۱۳
شناسه : 260995
5

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: در نظر داریم تا در میاندوآب به نمایندگی در جنوب استان و در خوی به نمایندگی از شمال استان، مرکز مراقبت بعد از خروج ایجاد کنیم تا پل ارتباطی برای معرفی زندانیان به مراکز کاریابی ایجاد شود و برای این موضوع نیز سعی می کنیم تا امسال عملیاتی شود.

پ
پ

 

به گزارش زرین خبر، میرعلی اکبر بنی هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه حدود ۳۷ درصد از زندانیان در آذربایجان غربی مربوط به جرایم مواد مخدر است، اظهار کرد: جرایم سرقت و اقدام علیه اشخاص در رتبه های دوم و سوم میزان فراوانیقرار دارند.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با اشاره به توانمندسازی زندانیان، افزود: بعد از بحث اصلاح و تربیت و بعد از اقدامات فرهنگی، باید به بحث توانمندسازی توجه کرده و زندانیان را بعد از اصلاح توانمند کنیم.

وی گفت: در این راستا با سازمان فنی و حرفه ای به تفاهم رسیده ایم که امسال ۴۰۰ هزار ساعت به زندانیان آموزش فنی و حرفه ای و انواع دوره ها ارائه شده و بعد از پایان مدرک به آنها اعطا تا  اشتغال زایی ایجاد شود.

بنی هاشمی با بیان اینکه در تلاش برای ایجاد مرکز مراقبت بعد از خروج هستیم، تصریح کرد: در نظر داریم تا در میاندوآب به نمایندگی در جنوب استان و در خوی به نمایندگی از شمال استان، مرکز مراقبت بعد از خروج ایجاد کنیم تا پل ارتباطی برای معرفی زندانیان به مراکز کاریابی ایجاد شود و برای این موضوع نیز سعی می کنیم تا امسال عملیاتی شود.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زندانیان موجود در زندان های استان، ۳/۵ برابر فضای زندان هاست، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.