جذب 450 حامی از طرح محسنین ماه عسل در میاندوآب
۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
شناسه : 262872
3

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: 450 نفر از خیران شرکت کننده در طرح محسنین برنامه تلویزیونی ماه عسل در رمضان امسال در شهرستان میاندوآب جذب شدند.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد:در طرح محسنین برنامه تلویزیونی ماه عسل امسال با تلاش همکاران 450 نفر به عنوان حامی جذب شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: حامیان جذب شده طرح محسنین ماهانه 500 هزار ریال و بیشتر بر اساس خواست خود، به حساب مددجویان ما واریز می کنند که این امر کمک شایانی به امرارمعاش مددجویان می شود.

وی گفت: در حال حاضر یک هزار و 906 حامی از  507 خانواده طرح محسنین و 402 یتیم در شهرستان میاندوآب حمایت می کنند.

بخشی هم چنین با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان، یک هزار و 880 سبدکالا در بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد، تصریح کرد: این سبدهای کالا شامل شامل برنج، رب، روغن، قند و… بود که با کمک خیرین تهیه و توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب  با تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستانی اعم از امام جمعه، فرماندار و خیرین و نیکوکاران، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده اند و امیدواریم که در آینده نیز ما را از کمک های خود در راستای رفع نیازهای محرومان تنها نگذارند.

بر اساس آمار ارائه شده سه هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) میاندوآب قرار دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.