جذب 10 میلیارد ریال در آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات عالیات
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
شناسه : 269422
8

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: در 9 ماهه نخست امسال، ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی نزدیک به 10 میلیارد ریال را برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق جذب کرده است.

پ
پ

‌سید حسن حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از نیمه دوم سال 95 کار خود را باجدیت در زمینه بازسازی عتبات عالیات آغاز کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: در این راستا دو پروژه شامل، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا به مساحت یک هزار مترمربع و صحن حضرت زهرا(س) به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی جهان اسلام را در نجف اشرف به مساحت یک هزار مترمربع برعهده گرفته است.

وی گفت: هم اکنون صحن عقیله بنی هاشم در کربلا از پیشرفت فیزیکی 45 درصد برخوردار بوده و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف نیز  بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه دوم سال 97 به پایان می رسد.

حسینی به جذب کمک های مردمی نیز اشاره و تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال، ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی نزدیک به 10 میلیارد ریال را برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق جذب کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی هم چنین اظهار کرد: پیش بینی می کنیم مقدار کمک های جذب شده برای اجرای پروژه های مربوط به آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات تا پایان امسال به 15 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی هم چنین با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با تمام توان وارد این عرصه شده است، افزود: هم اکنون رتبه ما از 31 به 10 رسیده است و ان شالله امیدواریم تا با کمک های مردمی، بزودی به بازسازی عتبات عالیات در سامرا نیز ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.