جدی، رئیس اداره پست میاندوآب شد + تصاویر
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
شناسه : 269935
10

در مراسمی از تلاش های نجف پور، رئیس سابق اداره پست میاندوآب قدردانی و ابراهیم جدی به عنوان رئیس جدید اداره پست این شهرستان معرفی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره پست شهرستان میاندوآب، امروز  با حضور فرماندار و مدیر کل پست استان آذربایجان غربی  برگزار شد.

در این مراسم فرماندار میاندوآب در ضمن تقدیر از زحمات سی ساله نجف پور رئیس سابق اداره پست شهرستان میاندوآب، گفت: با توسعه تکنولوژی و به مرور زمان، شرکت پست از حالت سنتی بیرون آمده و امروزه کارهای مردم آسانتر از گذشته انجام می گیرد.

ناصر امیری با تاکید بر تحقق دولت الکترونیک، اظهار کرد: در این راستا زیر ساخت های این پروژه در پست فراهم شده و امیدواریم با تکمیل آن، شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر علاوه بر شهرها، در روستاها نیز باشیم.

در این مراسم، فرخی، مدیر کل پست آذربایجان غربی در سخنانی به تمهیداتی که برای تجهیز ادره پست شهرستان میاندوآب اندیشیده شده است اشاره و گزارشی را از اقدامات انجام گرفته، ارائه کرد.

در پایان این مراسم ازخدمات نجف پور رئیس سابق اداره پست میاندوآب تقدیر و طی حکمی ابراهیم جدی بعنوان سرپرست جدید اداره پست شهرستان میاندوآب معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.