جبهه مقاومت به تاسی از مکتب عاشورا شاخ استکبار را شکسته است/ دشمنان بر روی نهاد خانواده برنامه ریزی می کنند
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
شناسه : 287068
3

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد گفت: امروز جبهه مقاومت به تاسی از مکتب عاشورایی، شاخ استکبار را شکسته و دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار طالب رحیمی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) در شهر چهاربرج، اظهار کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با رمز “یا زهرا(س)” حماسه ها آفریدند.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد با بیان اینکه مادران نقش اصلی در تربیت فرزندان دارند، افزود: دشمنان بر روی نهاد خانواده و عفاف و حجاب برنامه ریزی می کنند و می خواهند عفت را از جامعه بگیرند تا قاسم سلیمانی ها متولد نشوند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام، گفت: در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار را نیز به ما نمی دادند اما رزمندگان ما حماسه ها آفریده و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

رحیمی با بیان اینکه جبهه مقاومت شاخ استکبار را شکسته است، تصریح کرد: اسرائیل با همه حمایت های آمریکا و با آن همه توان نظامی که داشت، در جنگ 33 روزه نتوانست در مقابل حزب الله دوام بیاورد و گنبد دروغین آهنین در مقابل حزب الله نابود شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت به تاسی از مکتب عاشورایی، دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

وی به نخستین سیلی موشکی ایران به آمریکا اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ حتی یک گلوله به سمت نیروهای آمریکایی شلیک نشده بود ولی  ایران با موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد ابهت آنها را شکست.

رحیمی در ادامه به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره وبا تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: امروز دشمن تمام امید خود را به این بسته که به پای صندوق های رای نرود و لذا باید هوشیار بود و با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان زد.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد با بیان اینکه باید روز قیامت باید پاسخگوی رای خود باشیم، گفت: نتیجه رای هر چه باشد به خود ما بر می گردد و  لذا باید افراد انقلابی را با مصادیقی که رهبر انقلاب بیان کرده اند، انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.