جاده میاندوآب – سرچم امسال افتتاح می‌شود
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
شناسه : 309281
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال پروژه ۳۴ساله جاده میاندوآب - میانه (جاده سرچم) به اتمام رسیده و افتتاح می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت جاده میاندوآب – میانه – سرچم، اظهار کرد: به حول قوه الهی، امسال پروژه ۳۴ساله جاده میاندوآب – میانه (جاده سرچم) به اتمام رسیده و افتتاح می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌گرفته برای اتمام این پروژه، افزود: ردیف اعتباری پروژه صفر شده بود که با تلاش‌های انجام‌گرفته در سه سال گذشته احیا شد و هم اکنون ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبار پروژه موجود بوده و ۵۰ میلیارد تومان نیز قیر آماده داریم.

وی با بیان اینکه وجود ناهمواری‌ها، دره‌های عمیق و لزوم ساختن پل‌های زیاد از جمله مشکلات پروژه بود، گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا حتی در فصل زمستان نیز این پروژه تعطیل نشود به‌طوری‌که هم اکنون سه دستگاه سنگ‌شکن در این مسیر در حال فعالیت هستند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه تا حدود یک ماه آینده آسفالت‌کاری پروژه تا روستای اربط به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم آسفالت‌کاری پروژه تا قبل از شروع فصل بارندگی و سردشدن هوا به پایان برسد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها وجدان‌های بیدار و باانصاف می‌توانند قضاوت درستی داشته باشند، اظهار کرد: این پروژه ۳۴ سال است که در حال احداث بوده و امروز چشم خبرنگاران، لنز دوربین‌ها و انصافِ قلمِ این عزیزان شاهد پیشرفت پروژه سرچم در طول سه سال گذشته بوده و قضاوت خواهد کرد.

وی هم چنین از کلنگ‌زنی باند دوم جاده سرچم نیز خبر داد و افزود: هم‌زمان با افتتاح این پروژه، کلنگ احداث باند دوم جاده سرچم نیز به زمین زده خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: افتتاح و بازگشایی جاده سرچم برای مردم منطقه و شهرهای اطراف مزایای بسیاری دارد که مرور زمان آن را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.