ثبت نام 18 هزار نفر از آذربایجان غربی در سامانه سماح/ توجه به امر آموزش زائران اربعین ضروری است
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
شناسه : 284062
3

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 18 هزار نفر از آذربایجان‌غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اسد میرزایی سرایی ملکی امروز در جلسه هماهنگی آموزش زائران اربعین حسینی که در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: امسال 18موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعینی حسینی خدمات ارائه می کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی افزود: تاکنون 18 هزار نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که پیش بینی می کنیم تا 40 هزار نفر افزایش یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت آموزش زائران اربعین حسینی، گفت: باید زائران اربعین با برنامه ریزی مناسب آموزش های لازم را دریافت کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه خادمان اربعین باید احساس وظیفه کنند، تصریح کرد: ثواب پیاده روی اربعین تنها مختص یک روز نیست و در این راستا آموزش زائران لازم است.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی اظهار کرد: باید به امر آموزش همگانی توجه شده و شهرستان ها به این موضوع توجه کنند.

وی هم چنین با تاکید بر فضاسازی مناسب فرهنگی در ایام محرم و صفر در سطح شهرها، افزود: حال و هوای اربعین باید در سطح شهر نشان داده شود و به فضاسازی فرهنگی توجه شود.

میرزایی تصریح کرد: در خروجی میاندوآب نیز یک موکب برپا شده تا حال و هوای اربعین در این مکان ها نیز نشان داده شود.

ایام اربعین فرصتی برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) است

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی، اظهار کرد: باید به موضوع فرهنگ توجه بسزایی شود.

مهدی قهرمانی گفت: ایام اربعین فرصتی برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) است و باید در این ایام و پیاده روی اربعین به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.