ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در میاندوآب آغاز شد
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
شناسه : 260514
8

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از آغاز ثبت نام از علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام  علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب به منظور هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف،  گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم معنوی اعتکاف از 13 تا 15 ماه رجب که ایام البیض نامیده می شود، در میاندوآب انجام شده و ثبت نام نیز از امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان برای مراسم معنوی اعتکاف از 15 فروردین شروع و تا 21 فروردین ادامه دارد، افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به دفتر امام جمعه، حوزه های علمیه برادران و خواهران، اداره اوقاف و امور خیریه، زیارتگاه حضرت عباس(ع)، کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب، مهد قرآن  و مسجد جامع مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: هزینه ثبت نام از معتکفین 300 هزار ریال است و علاقمندان با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس به مکان های اعلام شده مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در شهر میاندوآب در مساجد جامع  و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود، تصریح کرد: آئین معنوی اعتکاف مانند سال های گذشته در مساجد جامع شهرهای چهاربرج و باروق نیز برگزار می شود که در کنار آنها در تدارک برگزاری این مراسم در برخی از روستاها نیز هستیم.

به گفته اعتمادی سال گذشته بیش از یک هزار و 70 نفر در شهرستان میاندوآب معتکف شدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.