ثبت نام بیش از 39 هزار نفر از آذربایجان غربی در سامانه سماح
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۴
شناسه : 284392
5

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 39 هزار و 500 نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

پ
پ

حجت الاسلام اسد میرزایی سرایی ملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه کارگاه آموزش زائران اربعین حسینی در میاندوآب، اظهار کرد: امسال 19موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعینی حسینی خدمات ارائه می کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی افزود: تاکنون بیش از 39 هزار و 500 نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 18 هزار نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، گفت: تا به امروز این تعداد دو برابر سال گذشته بوده و پیش بینی ما این است که باز هم افزایش یابد.

میرزایی تصریح کرد: امسال نیز زائران غیر ایرانی از طریق مرز بازرگان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان به کشور وارد و از طریق مرز خسروی خارج شوند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ثواب پیاده روی اربعین تنها مختص یک روز نیست و در این راستا آموزش زائران لازم است، اظهار کرد: در این زمینه برای زائران کلاس های آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.