ثبت رکورد 997 مگاوات مصرف برق در آذربایجان غربی/پیک مصرف برق در استان 7/5 درصد افزایش یافت
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
شناسه : 264182
7

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امسال رکورد مصرف برق در آذربایجان غربی به997 مگاوات رسید و 7/5 درصد افزایش در پیک مصرف داشتیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  زندگی امروز جوامع بشری، وابستگی شدیدی به انرژی برق دارد، به طوری که اختلال در این شبکه حتی برای چند ساعت و یا شاید چند دقیقه، مستقیماً ایجاد اختلال در زندگی مردم را به دنبال خواهد داشت.

از سوی دیگر تابستان که فرا می رسد به دلیل افزایش دمای هوا، هر روز در اخبار و رسانه ها از افزایش مصرف برق می شنوی و مسئولانی که مدام از مردم تقاضای صرفه جویی در مصرف برق داشته و از آنها می خواهند تا الگوی مصرف برق را برای جلوگیری از خاموشی رعایت کنند.

امسال، تابستان در آذربایجان غربی نیز متفاوت از سال های گذشته بوده و مردم در این استان، گرمای کم سابقه ای را حداقل در سال های اخیر تجربه کردند که ثبت دما و گرمای بالای 40 برای برخی از شهرهای استان موید این نکته است.

افزایش 7/5 درصدی پیک مصرف برق در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه امسال رکود مصرف برق در آذربایجان غربی شکسته شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش دما و بالابودن شدت گرما، افزایش مصرف برق را در استان و کشور شاهده بودیم.

اکبر حسن بکلو گفت: امسال رکورد مصرف برق در آذربایجان غربی به997 مگاوات رسید و 7/5 درصد افزایش در پیک مصرف داشتیم.

مردم، صرفه جویی و مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند

حسن بکلو  با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق، گفت: نیاز به همراهی مردم در تامین انرژی برق داریم و از همه مردم خواهشمندیم تا در مصرف برق حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی صرفه جویی کنند.

وی افزود: از مردم درخواست داریم تا صرفه جویی و مدیریت مصرف برق را جدی گرفته و به ویژه در ساعت های اوج بار (۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳) کارکنان صنعت برق را در ارائه هر چه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.