ثبت دو وقف جدید از ابتدای امسال در میاندوآب
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
شناسه : 260571
7

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال دو وقف جدید در این شهرستان با نیت های مختلف به ثبت رسیده است.

پ
پ

حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: نخستین وقف مربوط به یک قطعه زمین زراعی در شهرستان میاندوآب بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: این زمین به متراژ دو هکتار و به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهر میاندوآب وقف و به ثبت رسیده است.

وی گفت: این فرد خیر و نیکوکار، زمین زراعی خود را با نیت کمک به کودکان بی سرپرست وقف کرده است.

محمودی وقف یک قطعه زمین و حیاط توسط یک فرد نیکوکار چهاربرجی را دومین وقف از ابتدای امسال اعلام و تصریح کرد: رحیم احمدپور فرد خیری است که زمین و حیاط خود را به نیت ساخت مدرسه وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب اظهار کرد: این زمین به متراژ 420 مترمربع و به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال در شهرچهاربرج وقف و به ثبت رسیده است و در اختیار مجمع خیرین مدرسه ساز برای احداث مدرسه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 15 وقف جدید در شهرستان میاندوآب به ثبت رسید، تصریح کرد: سعی می کنیم امسال آمار موقوفات جدید در این شهرستان را افزایش داده و در کنار آن موقوفاتی را هم در زمینه های موردنیاز داشته باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.