تکمیل پروژه های نیمه تمام و ساماندهی راه های ارتباطی در اولویت برنامه های راهداری است
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شناسه : 293853
7
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام و ساماندهی راه های ارتباطی شهرستان میاندوآب جزو اولویت های کاری راهداری در سال 1400 است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ارسلان شکری در دیدار با فرماندار میاندوآب  گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام، تامین اعتبار برای تکمیل پل گوزللو و همچنین ساماندهی راه های ارتباطی شهرستان میاندوآب جزو اولویت های کاری راهداری در سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: مشکلی از بابت تامین اعتبار برای ترمیم ابنیه های فرسوده وجود ندارد و در اسرع وقت اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه مطالعات برای تعیین محل برای ترمینال میاندوآب درحال انجام است، اظهار کرد: در صورت همکاری شهرداری این موضوع تحقق خواهد یافت.

شکری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: نظارت جدی بر ناوگان حمل و نقل عمومی(بار و مسافر) از نظر رعایت مصوبات و پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونا در حال انجام است.

فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار با برشمردن مشکلات راهداری شهرستان، گفت: وضعیت نامناسب جاده های دسترسی فسندوز، قپچاق، شعبانلو و روستاهای بخش باروق مشکلات زیادی برای اهالی منطقه بوجود آورده است.

حسام شیرازه محبت افزود: ایمن سازی و بهسازی این جاده ها از مطالبات بحق مردم منطقه است و انتظار داریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جدید اهتمام ویژه ای نسبت به تکمیل این پروژه ها داشته باشد.

وی اظهار کرد: ابنیه های موجود از جمله پل ستارخان در حال فرسودگی هستند و ترمیم و درصورت تامین اعتبار تخریب و ساخت پل جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: پل دسترسی روستای گوزللوی قره داغ نیز از پروژه های نیمه تمام راهداری است که نیازمند تکمیل عرشه پل برای آغاز تردد اهالی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.