تکمل شدن تمام تخت های ICU در بیمارستان عباسی میاندوآب/ روند افزایشی بیماری کرونا در میاندوآب ادامه دارد
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
شناسه : 296007
5
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:  مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از روند افزایش مبتلایان به کرونا در میاندوآب ابراز نگرانی کرد و گفت: تمامی تخت های بیمارستان عباسی و آی سی یو های یک و دو و سه پر و‌ مملو از بیماران بد حال هستند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سهراب حیدری امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان میاندوآب با بیان اینکه روند ورودی مبتلایان به ویروس کرونا همچنان روند افزایشی دارد، گفت: تمامی تخت های بیمارستان عباسی و آی سی یو های یک و دو و سه پر و‌ مملو از بیماران بد حال هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: با توجه به حجم بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ناچارا یکی از بخش های درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) را جهت بستری این بیماران آماده کرده ایم.

وی با اشاره به اینگه آی سی یو بیمارستان فاطمه زهرا(س) نیز مملو از بیمار است، اظهار کرد: متاسفانه در چند مدت اخیر عمده فوتی های ناشی از کووید ۱۹ جوانان و سنین پایین هستند.

حیدری تصریح کرد: درمان های خانگی توسط افراد فاقد صلاحیت و مجوز در شهرستان رواج یافته، که باعث تلفات جانی بیشتر در شهرستان شده که باید در این زمینه آگاهی های لازم به مردم گرامی داده شود، ‌و ما این موضوع را به جد پیگیری کرده و خواهیم کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: هیچ کدام از پیک های کرونا تا بدین حد ما را نگران نکرده به طور مثال دو برادر به فاصله دو ساعت از هم فوت شدند و این در حالی بود که ما تمام اقدامات درمانی را به نحو احسن انجام داده بودیم.

وی گفت: واکسن های برکت، سینوفارم و آسترازینکا به وفور در مراکز واکسیناسیون موجود بوده و همکاران در تمامی مراکز واکسیناسیون با تمام توان برای واکسیناسیون شهروندان گرامی در تلاشند.

حیدری با اشاره‌ به اینکه برخی باشگاه های ورزشی همکاری لازم را ندارند، و اوضاع در برخی باشگاه های اصلا مساعد نیست، تصریح کرد: تمامی آموزشگاه ها در وضعیت قرمز باید تعطیل باشند، متاسفانه برخی اصلا رعایت نمی کنند و در این خصوص نگرانی ها بسیار جدی می‌باشد و از سوی دیگر وضعیت بانک ها، پمپ بنزین ها، میادین دواب نیز نامساعد و نگران کننده است.

تقوی رئیس شورای شهر میاندوآب نیز، ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و سلامت، گفت: در راستای تجلیل از زحمات و تلاش های کادر درمان و سلامت؛ پیشنهاد نام گذاری یکی از خیابان‌های شهر میاندوآب به “خیابان مدافعین سلامت” در شورای شهر مطرح می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.