تکلیف بسیجی، حفاظت تمام عیار از انقلاب است/ نسبت به تحریف افکار و راه امام راحل حساس باشیم
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
شناسه : 262154
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجیان باید تمام عیار و با بهره گیری از فرمول های الهام گرفته از فرامین مقام معظم رهبری از انقلاب و آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی دفاع کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهر چهاربرج اظهار کرد: امروز دشمنان به طرق مختلف به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند و جبهه هایی را در داخل و خارج بازگشایی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به فرامین رهبری جامه عمل بپوشانیم، افزود: رهبر معطم انقلاب هشدار می دهند که مراقب انحراف از خط امام(ره) باشید و این یک بیدارباش برای ماست.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به تحریف امام(ره) هشدار داده اند، گفت: باید در صحنه بوده و بدانیم چه کسانی می خواهند امام را مصادره کرده و راه امام را به انحراف بکشانند و چه کسانی امام را تحریف می کنند.

مولودی با تاکید بر اینکه در این جبهه نبرد باید خود را از بعد معنوی و اعتقادی آماره کنیم، تصریح کرد: امروز دفاع از انقلاب سخت تر از دوران دفاع مقدس است و وظیفه ما نیز در این راه وظیفه ای مهم و سنگین است و بسیجیان باید تمام عیار از انقلاب دفاع کنند نه اینکه محافظه کاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی تقویت شود، اظهار کرد: بسیجیان و آحاد مردم باید تمام عیار و با بهره گیری از فرمول های الهام گرفته از فرامین مقام معظم رهبری از انقلاب، ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب دفاع کنیم و در این راه سست نشویم.

وی افزود: مرام بسیجی این است که برای ادای تکلیف خود ثابت قدم بوده و اهل تساهل در اصول نیست و بر روی اصول با هیچ کس معامله نکرده و تساهل و تسامح نمی کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.