تولید 10 هزار ماسک توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
شناسه : 287336
7

یکی از آموزشگاههای سازمان فنی و حرفه ای در میاندوآب در اقدامی خداپسندانه از فرصت تعطیلی و وقفه آموزشی به وجود آمده در راستای تهیه و دوخت 10 هزار عدد ماسک به صورت رایگان اقدام نموده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأمین اقلام بهداشتی به منظور پیشگیری از این ویروس بسیار مورد توجه قرار گرفته است، هر فردی در این مرحله به نوبه خود جهاد گونه وارد میدان شده و در این راه به مردم کمک می‌کند، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای هم در این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

در این راستا تعدادی آموزشگاه آزاد به صورت خود جوش در زمینه تولید ماسک قدم برداشتند و در این عرصه مشغول به فعالیت هستند که بازدیدی از یکی از این آموزشگاهها داشتیم.

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران در جریان بازدید از کارگاه تولید ماسک در میاندوآب اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و استان و نیاز مبرم واحدهای درمانی و حوزه سلامت به ماسک، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: از سوی دیگر تقاضا در بازار به دنبال اهمیت مسائل حفاظت شخصی نیز افزایش یافت.

وی گفت: در این راستا یکی از آموزشگاههای سازمان فنی و حرفه ای در شهرستان میاندوآب در اقدامی خداپسندانه از فرصت تعطیلی و وقفه آموزشی به وجود آمده در راستای تهیه و دوخت 10 هزار عدد ماسک به صورت رایگان اقدام نموده است که امروز بازدید از این آموزشگاه داشتیم.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر باید با همدلی و همراهی در راستای تامین کمبودهای وسایل حفاظت شخصی تلاش کرده و همه برای غلبه بر ویروس و بیماری کرونا همراه شویم و حوزه سلامت نیاز به همراهی تمام بزرگواران و مردم عزیر با توجه به توصیه های کارشناسان دارد.

اعلام آمادگی 5 آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب برای تولید ماسک 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار زرین خبر، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش قیمت و کمیاب شدن ماسک تنفسی، این آموزشگاه طراحی و دوخت لباس، در اقدامی خداپسندانه اقدام به  دوخت ماسک به صورت رایگان اقدام نموده است.

حسین زمانی افزود: با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی لازم در نظر داریم این اقدام خداپسندانه را به کارگاه‌های دولتی نیز تعمیم داده تا ان‌شاء‌ا… بتوانیم به بخشی از وظایف اجتماعی و وجدانی خود در کنار ماموریت‌های محوله سازمانی عمل کرده باشیم.

وی گفت: پنج آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب برای تولید ماسک به صورت رایگان و در اختیار قرار دادن شبکه بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.