تولید ماسک در کارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در میاندوآب
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
شناسه : 287316
4

مدیران کارخانه تولیدی دستمال کاغذی از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در میاندوآب برای تأمین ماسک شهروندان تولید دستمال کاغذی اقدام به تولید ماسک در کنار دستمال کاغذی می کنند.

پ
پ

مجتبی غفاری مدیر این کارخانه در گفت و گو با خبر نگار زرین خبر گفت : با توکل به خدا در راستای تامین مایحتاج ضروری شهروندان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، به طور موقت اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک ودستکش در کنار تولید دستمال کاغذی در این کارخانه کرده ایم.

وی گفت : ما در این راه به وظیفه خود عمل کرده و قصد داریم ماسک را با قیمت دولتی در بازار توزیع کنیم تاحداقل بتوانیم کمکی به همشهریان وهم استانی های خود کرده باشیم و جلو افراد سود جو را بتوانیم بگیریم که به فکر هم نوع خود نیستن و فقط به جیب خود فکر میکنند بایستیم و به گفته رهبر و مولایمان بتوانیم عمل کرده باشیم.

غفاری افزود: در وهله اول به خاطر روز پدر که پشت سر گذاشتیم از زحمات پدر مرحومم حاج صفر غفاری برای خودم و برادرم تشکر کنم که راه راست و کمک به همنوع را به ما آموزش داد و در وهله دوم از مادر خود که بعد از فوت پدر بزرگوارم برای ما هم پدر بوده و هم مادر مهربان تشکر و نیز از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب سرهنگ پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب ومهندس کاظمی رئیس اداره برق شهرستان وبسیج سازندگی ناحیه میاندوآب در فراهم کردن شرایط راه اندازی این کارخانه نهایت تقدیر وتشکر را داشته باشم.

این کارگاه تولیدی دستمال کاغذی

کارخانه تولید دستمال کاغذی از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی میاندوآب همزمان با دهه فجر در شهرک صنعتی میاندوآب به بهره برداری رسید و نخستین واحد تولید دستمال کاغذی در این شهرستان است که از محل اعتبارات بسیج سازندگی ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده‌است‌.

این واحد در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و با سرمایه ۱۵ میلیارد ریال فعالیت می‌کند و با راه‌اندازی این واحد برای ۱۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌ ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.