تولیدکنندگان فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی هستند/دشمن دست از پا خطا کند با واکنش و مجازات سختی مواجه می شود
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
شناسه : 285476
8

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: دشمن می داند که اگر دست از پا خطا کند با واکنش و مجازات سختی مواجه می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندفر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در میاندوآب، اظهار کرد: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون شهدا کشور ما عزیز و مقتدر و قدرتمند شده است و نباید از این موضوع غفلت کنیم.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما زیر سلطه دشمنان مانند آمریکا و انگلیس بودیم و تمام ذخایر زیرزمینی ما در دست آنها بود، گفت: به برکت خون شهدا یک وجب از خاک ما در هشت سال دفاع مقدس به دست دشمنان نیفتاد و امروز چون این کشور را از دست دشمنان گرفته‌ایم، آنها از دست ما عصبانی و زخمی هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برای انتصاب و یا یک جابجایی باید حاکمان آمریکا نظر می دادند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورهای مظلوم عزیز می شوند.

سردار ارجمندفر با بیان اینکه در کشور ضعف مدیریت هایی داریم، تصریح کرد: وقتی به گذشته نگاه می کنیم می بینیم که به برکت وجود انسانهای آزاده و شما بسیجیان خیلی رشد کرده ایم.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با اشاره به دشمنی دشمنان با دین، افزود: دشمن از قدرت اسلام ضربه خورده است و لذا در تلاش است تا این قدرت را از ما بگیرد.

وی امنیت را از مهم ترین مولفه های قدرت عنوان کرد و گفت: امنیت از بالاترین نعمات الهی است و اگر امنیت در جامعه ای نباشد، هیچ کار مثبتی نمی توان انجام داد.

سردار ارجمندفر با اشاره به وضعیت کشور سوریه و خساراتی که داعش و دشمنان جبهه مقاومت به بار آوردند، افزود: امروز روحیه بسیجی و ایثار و گذشت و فداکاری جهانی شده و هر جایی این روحیه جاری و ساری شود، می توان در مقابل قدرتمندترین قدرت ها ایستاد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت درس ایثار و شهادت و ایستادگی را از شهدا یاد گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تولیدکنندگان فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: امروز عرصه اقتصاد به عرصه جنگ تبدیل شده است ودشمن می خواهد در این عرصه به اهداف خود دست یابد و ان را به مقوله امنیت گره بزند.

سردار ارجمندفر با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در مرزهای ما برقرار بوده و رزمندگان اسلام در قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) درراستای حفظ این امنیت تلاش می کنند، اظهار کرد: دشمن می داند که اگر دست از پا خطا کند با واکنش و مجازات سختی مواجه می شود.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه نگاه قرارگاه حمزه به امنیت فقط نظامی نیست، گفت: ما در مرزها کاملا اشراف داشته و امنیت را مردمی کرده ایم.

وی به پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) اشاره کرد و افزود: از سال 90 بیش ازز 11 هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی افتتاح و امسال بیش از یک هزار و 500 سری جهازیه اهدا شده و بیش از سه هزار مساکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی نیز تکمیل و یا در دست احداث است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.