توقیف 200 وسیله نقلیه در طرح نوروزی/ آمار تصادفات شهری و جاده ای در میاندوآب کاهش یافت
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
شناسه : 260511
9

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی،82 دستگاه خودرو و 118 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان توقیف شده اند.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آمار تصادفات جاده ای در مدت زمان اجرای طرح نورزی، گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند تا 14 فروردین، آمار تصادفات فوتی در محورهای برون شهری میاندوآب، 75 درصد کاهش نسبت به سال قبل را دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه تصادفات جرحی 20 درصد کاهش و مجروحین حوادث جاده ای نیز 47 درصد کاهش را داشته است، افزود: هم چنین در این مدت 60  درصد کاهش متوفی در تصادفات برون شهری را داشته ایم.

وی با اشاره به آمار تصادفات درون شهری، گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی، 35 درصد کاهش تصادفات جرحی، 27 درصد کاهش مجروح، 67 درصد کاهش تصادفات خسارتی را داشته و خوشبختانه تصادف فوتی و متوفی نداشته ایم.

شیخ نژاد هم چنین از توقیف 82 دستگاه خودرو در مدت زمان اجرای طرح نوروزی خبر داد و اظهار کرد: توقیف خودرو در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه در این مدت 118 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده است، گفت: در توقیف موتورسیکلت نیز 16 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

وی فاقد اصالت بودن، ایجاد مزاحمت وانجام حرکات مشکل آفرین و عدم رعایت قانون را از جمله دلایل توقیف این وسایط نقلیه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.