توقیف ۳۳۰۰ دستگاه خودرو با اجرای طرح امنیت محله محور در آذربایجان غربی
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 309573
2
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور تا امروز بیش از سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می‌دادند، توقیف شده‌اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: سومین نشست تشریح و تبیین اهداف طرح امنیت محله محور در میاندوآب برگزار شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ارتقا امنیت اجتماعی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما است، افزود: در راستای توسعه امنیت اجتماعی و زدودن چهره جامعه از مظاهر ناامنی اجتماعی مانند اعتیاد، مزاحمت‌ها اقدامات ضد فرهنگی، شرارت‌ها و اراذل‌واوباش اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل‌واوباش به‌صورت مداوم رصد می‌شود، گفت: در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تا امروز بیش از سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: هم چنین بیش از ۲۰۰ نفر نیز در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و رفتارهای اوباش مابآنه داشتند نیز برخورد و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است، گفت: طرح امنیت محله محور به‌صورت مستمر و با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها باقدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.