توسعه و محرومیت زدایی در میاندوآب با مشارکت بنیاد مسکن/ ۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب، چهاربرج و باروق احداث می‌شود
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 301285
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میاندوآب، چهاربرج و باروق ، تصمیمات خوبی در امر توسعه روستای، محرومیت زدایی و طرح هادی روستایی و احداث مسکن مددجویی گرفته شد.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در تشریح جزئیات و نتایج سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میاندوآب، چهاربرج و باروق، گفت: سفر آقای نیکزاد به میاندوآب، چهاربرج و باروق، سفر پرباری بود و تصمیمات خوبی در امر محرومیت زدایی و طرح هادی روستایی گرفته شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر  احداث ۷۰۰ مسکن محروم روستایی مصوب شد که ۲۰۰ واحد آن در میاندوآب، ۲۰۰ واحد در چهاربرج و ۳۰۰ واحد نیز در باروق احداث خواهد شد.

وی با اشاره به طرح هادی روستایی، اظهار کرد: اجرای طرح هادی در بیش از ۴۵ روستا در میاندوآب، چهاربرج و باروق  با اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله مصوبات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر بود.

عیسی زاده تصریح کرد: هم چنین بازنگری طرح هادی در ۶۱ روستا در میاندوآب، ۱۲ روستا در باروق و تکمیل طرح هادی در هشت روستا در چهاربرج از دیگر مصوبات و نتایج این سفر بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار این مصوبات، با مساعدت بنیاد مستضعفان با بنیاد مسکن، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و دو هزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد و هشت تن سیمان در کنار تسهیلات اعطایی برای احداث واحدهای مسکن محروم مصوب در جلسه، اهدا می شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات این سفر، در هر کجا نیاز باشد طرح هادی روستایی مورد بازنگری قرار می گیرد، گفت: مساعدت برای تکمیل طرح هادی در محوطه مسجد و معابر روستای ارمناک، مساعدت برای تکمیل ورودی روستای مظفرآباد مربوط به حوزه بنیاد مسکن، اعزام تیمی برای بررسی وضعیت مسجد روستای باش بلاغ، ساماندهی محوطه بیرونی زیارتگاه زیدالحسن از دیگر مصوبات این سفر بود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.