توزیع 657 تن انواع کالای اساسی در میاندوآب
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
شناسه : 314489
5
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای تنظیم بازار از ابتدای امسال، ۶۵۷ تن انواع کالاهای اساسی در این شهرستان توزیع شده است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم از ابتدای امسال انواع کالای اساسی از طریق واحدهای صنفی توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در این راستا از ابتدای امسال در مجموع ۶۵۷ تن انواع کالای اساسی شامل ۲۴۲ تن برنج، ۹۴ تن مرغ و ۳۲۱ تن شکر به نرخ دولتی توسط واحدهای صنفی در میاندوآب توزیع شده است.

وی گفت: کار توزیع این مقدار کالای اساسی با نظارت بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب در واحدهای صنفی انجام‌گرفته است.

مقدم با بیان اینکه در ماه گذشته نیز مقادیری کالای اساسی در بازار میاندوآب توزیع شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲۸ تن شکر و ۱۲ تن برنج با نرخ دولتی از طریق واحدهای صنفی توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: کار توزیع این اقلام با قیمت مصوب دولتی در نقاط مختلف شهر و در سطح فروشگاه‌ها انجام‌گرفته است.

وی گفت: در کنار توزیع کالای اساسی، بازرسی از واحدهای صنفی نیز توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.