توزیع 2250 بسته یلدای مهدوی در میاندوآب
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
شناسه : 314434
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دو هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح «یلدای مهدوی» تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شد.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا و در راستای سیاست های حمایتی سپاه از نیازمندان و توزیع کمک‌های معیشتی و مومنانه سال‌های اخیر؛ تهیه و توزیع بسته های معیشتی به منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در این راستا دو هزار و 250 بسته معیشتی یلدایی در قالب طرح «یلدای مهدوی» تهیه و بین افراد نیازمند در آستانه شب یلدا توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی یلدایی دو میلیون ریال است، گفت: این بسته‌های معیشتی یلدایی حاوی تنقلات یلدایی مانند هندوانه،آجیل، میوه و شکلات و سایر اقلام موردنیاز هستند.

پیری تصریح کرد:کار تهیه و توزیع این بسته های معیشتی یلدایی در آستانه شب یلدا با همکاری بسیج مساجد و محلات و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج انجام گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه هدف از این کار امید آفرینی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه به نیازمندان بوده است، اظهار کرد: یلدای مهدوی بهانه ای شده تا ضمن پاسداشت آداب و رسوم ملی و اسلامی و با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، نیازمندان را در طولانی‌ترین شب سال خوشحال کنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.