توزیع 140 بسته لوازم موردنیاز مدرسه در بین دانش آموزان نیازمند میاندوآب توسط آستان قدس رضوی
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
شناسه : 284017
2

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب گفت: ۶۰ عددکیف دانش آموزی همراه با لوازم التحریر، ۵۰ عدد یونیفرم دانش آموزی و ۳۰جفت کفش دانش آموزی توسط خیرین تهیه و در میان دانش آموزان محرومین و خانواده‌های نیازمند، توزیع شده است.

پ
پ

حمید رضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و در راستای حمایت از محرومان و مستضعفان، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع لوازم التحریر ،کیف و کفش مورد نیاز برای دانش آموزان نیازمند کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا ۶۰ عددکیف دانش آموزی همراه با لوازم التحریر، ۵۰ عدد یونیفرم دانش آموزی و ۳۰جفت کفش دانش آموزی توسط خیرین تهیه و در میان دانش آموزان محرومین و خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در میاندوآب، گفت: در یک ماه گذشته حدود ۱۰بسته ارزاق شامل مرغ، برنج و روغن به مستمندان و فقیران توسط خیرین کانون خادمیاری آستان قدس رضوی شهرستان میاندوآب پخش شده است.

قنبری با بیان اینکه هدف از توزیع این بسته های غذایی،کمک به معیشت خانوارهای نیازمند و کاهش هزینه‌های خانوار بوده است، تصریح کرد: هم چنین یک اتوبوس از جامعه معلولین ذهنی شهرستان توسط خیرین به زیارت ثامن الحجج(ع) نیز اعزام شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب تصریح کرد: دفتر آستان قدس رضوی در میاندوآب از همه خواهران و برادران مومن و علاقمند به خدمت به محرومین و مستضعفان و خادمی امام رضا(ع) دعوت می کند تا با ثبت نام در طرح خادمیاران رضوی، در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و … گام های مستحکمی برای ریشه کن نمودن فقر و محرومیت بردارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.