توزیع ۳ هزار سبد کالا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب 
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
شناسه : 314429
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد:  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، سه هزار سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم را برای تهیه میوه سبد کالا یلدایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری انجام دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: در این راستا سه هزار بسته کالایی تدارک دیده شد تا قبل از فرارسیدن شب یلدا در بین خانوارهای مددجو توزیع شود.

وی گفت: این تعداد سبد کالا با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران نیک‌اندیش میاندوآبی آماده و در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

چوپان نژاد تصریح کرد: این سبد کالایی شامل هندوانه، انار، سیب، پرتقال، شیرینی، مرغ، گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و سایر ملزومان و اقلام شب یلدا است که در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تصریح کرد: ارزش این سبد کالایی در مجموع ۳۰ میلیارد ریال است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین و مراکز نیکوکاری، اظهار کرد: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یارویاور نیازمندان هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان به مناسبت‌های مختلف در طول سال بر می‌دارند و از همه آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.