توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان/بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۰
شناسه : 296397
8
همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی؛ سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ از توزیع 15 هزار پرس غذای گرم و 750 بسته معیشتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو  با خبرنگار زرین خبر،گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی و در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بر اثر  شیوع کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، غذای گرم و بسته های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه و تدارک دیده شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: در این مرحله که همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می شود، ۱۵ هزار پرس غذای گرم و نیز ۷۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: ۷۵۰ بسته معیشتی به همت سپاه شهدا آذربایجان غربی و خیرین و… تامین شده و توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروههای جهادی در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌ دیده از شیوع کرونا شناسایی شده توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کرونا مردم شهرستان و خیرین در مقابله با ویروس مرحوم را پای کار بوده و تلاش کرده اند، افزود: با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

پالهنگ هم چنین از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تعداد غذای گرم به همت خیرین تدارک دیده شده و با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سطح شهرستان در بین نیازمندان در روز اربعین حسینی توزیع می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.