توزیع گوشت قربانی بین ۱۵۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد در میاندوآب
۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
شناسه : 309236
3
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از توزیع گوشت قربانی بین یک هزار و 500 خانوار مددجو و نیازمند در میاندوآب، چهاربرج و باروق خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه امسال نیز تهیه گوشت قربانی برای نیازمندان در دستور کار کمیته امداد بود، گفت: در این راستا گوشت قربانی، با کمک خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین نیازمندان میاندوآب، چهاربرج و باروق همزمان با روز عید قربان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این عیدانه بین یک هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران به ازای هر خانوار یک کیلو گوشت قربانی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: به مناسبت عید سعید قربان، ۱۴ راس قربانی به همت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این شهرستان ذبح و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

چوپان نژاد گفت: قدردان  کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.